Page 224 - NP Zbornik 46_DRUGO REVIDIRANO IZDANJE
P. 224
224 Иван Б. Шарчевић, Славица Кузмановић, Школе за основно...
ЛИТЕРАТУРА
1. Булајић, А., Максимовић, М. (2014). Радна меморија као предиктор
успеха у учењу – недостајућа веза у образовању одраслих? У:
Модели процењивања и стратегије унапређивања квалитета
образовања одраслих у Србији (33-46). Београд: Филозофски факултет
Универзитета у Београду – Институт за педагогију и андрагогију.
2. Вукасовић, А. (1971). Одгој и образовање одраслих. У: Педагогија (441-
451). Загреб: Педагошко-књижевни збор.
3. Друга шанса. (2013). Материјал за полазнике – Како ефикасно учити у
функционалном основном образовању одраслих. Београд.
4. Ђурашковић, Ц. (1984). Родитељ – васпитач и сарадник школе. У:
Породична педагогија, зборник радова о породичном васпитању (9-11).
Београд: Савез учитељских друштава СР Србије.
5. Кахровић, Е. (2020). Миграционе тежње новопазарских студената
почетком 2020. године. У Новопазарски зборник 43 (239-254). Нови
Пазар: Музеј Рас.
6. Комленовић, Ђ., Малинић, Д., Лалић-Вучетић, Д. (2008).
Специфичности школа за образовање одраслих. У: Иновације у
основношколском образовању – од постојећег ка могућем (361-370).
Београд: Учитељски факултет.
7. Кочић-Ракочевић, Н., Миљевић, А. (2003). Роми и образовање између
потреба, жеља и могућности. Београд.
8. Миљковић, Ј. (2019). Систем образовања одраслих: поглед из
контекста. Београд: Институт за педагогију и андрагогију.
9. Попов, Ж., Антонијевић, Р. (2012). Услови живота деце која напуштају
обавезно васпитање и образовање у Србији. У: Квалитет у образовању
– изазови и перспективе (227-240). Београд: Филозофски факултет
Универзитета у Београду – Институт за педагогију и андрагогију.
10. Савовић, М. (2009). Иновације у наставним методама, нетипичне
методе поучавања и учења. У: Иновације у основношколском
образовању – вредновање (79-85). Београд: Учитељски факултет.
11. Трнавац, Н., Ђорђевић, Ј. (2007). Педагогија. 11. издање. Београд:
Научна књига комерц.
12. Шарчевић, И. Б. (2021). Могућности примене софтвера базираног
на едукативној игри у образовању одраслих. Методичка теорија и
пракса. 24(1), 99-106.