Page 295 - NOVOPAZARSKI ZBORNIK 44-2021
P. 295

Novopazarski zbornik, 44/2021, str. 279-296                         295


                     Literatura:

               1.  Damjanović, R., Gačević, R.(2004). Učenje u savremenoj školi. Beograd: Itaka
                   izdavaštvo.
               2.  Dimić, Lj.(1997). Kulturna politika Kraljevine Jugoslavije 1918­1941 I,II,III.
                   Beograd:Stubovi kulture.
               3.  Grubb, N., Lazerson, M. (2007). The Education Gospel. Cambrige: Harvard
                   University Press.
               4.  Grujić, V. (1994). Osnovnoškolsko obrazovanje i vaspitanje u Srbiji od stica­
                   nja nezavisnosti do Prvog svetskog rata. Beograd: Srpska akademija nauka i
                   umetnosti.
               5.  Jukić, S.(2000). Kvalitet nastave zabrinjava, Pedagogija, br. 3­4, Beograd.
               6.  Jurić, V. (1977). Metodika rada školskog pedagoga. Zagreb: Pedagoško-knji-
                   ževni zbor.
               7.  Krnjaja, Ž., Pavlović Breneselović, D. (2013). Gde stanuje kvalitet. Politike
                   građenja kvaliteta u predškolskom vaspitanju I. Beograd: Institut za pedagogi-
                   ju i andragogiju.
               8.  Mušović, Ejup., Vujović, S. (1992). Džamije u Novom Pazaru.Beograd: Re-
                   publički zavod za zaštitu spomenika kulture Beograd., D.D.Slovo. Kraljevo:
                   Zavod za zaštitu spomenika kulture Kraljevo.
               9.  Nedović, V. (1956). Leksičko blago sandžačkog djeteta. Pedagoški rad br.8,
                   418-436. Zagreb.
               10. Nedović, V. (1964). Planiranje razvoja školstva. Nastava i vaspitanje br.1­2.
                   Beograd.
               11. Nedović, V. (1969). Struktura porodice i obim znanja učenika. Nastava i vas­
                   pitanje br. 3. Beograd.
               12. Selmanović, S. (2001). Sjeničke osnovne škole pred izazovom reforme, Opre-
                   mljenost ispod normativa. Prosvetni pregled. Beograd.
               13. Šehović, S. (2000). Mreža osnovnih škola i obrazovanje. Tutin: Dersan.
               14. Vilotijević, M. (1992). Vrednovanje pedagoškog rada u školi. Beograd: Nauč-
                   na knjiga.
               15. Vilotijević, M. (1993). Organizacija i rukovođenje školom. Beograd: Naučna
                   knjiga.
               16. Vilotijević, M. (2005). Promenama do kvalitetne škole. Beograd: Zajednica
                   učiteljskih fakulteta Srbije.
               17. Vlahović, B. (1987). Školska medijateka. Beograd: Nova prosveta.
               18. Vlahović, B. (1996). Upravljanje inovacijama u obrazovanju.Beograd:Učitelj-
                   ski fakultet.
               19. Vudhed, M. (2012). Različite perspektive o ranom detinjstvu: teorija,istraživa­
                   nje i politika. Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakul-
                   teta u Beogradu i Centar za interaktivnu pedagogiju.
   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300