Page 295 - NOVOPAZARSKI ZBORNIK 44-2021
P. 295
Novopazarski zbornik, 44/2021, str. 279-296 295
Literatura:
1. Damjanović, R., Gačević, R.(2004). Učenje u savremenoj školi. Beograd: Itaka
izdavaštvo.
2. Dimić, Lj.(1997). Kulturna politika Kraljevine Jugoslavije 19181941 I,II,III.
Beograd:Stubovi kulture.
3. Grubb, N., Lazerson, M. (2007). The Education Gospel. Cambrige: Harvard
University Press.
4. Grujić, V. (1994). Osnovnoškolsko obrazovanje i vaspitanje u Srbiji od stica
nja nezavisnosti do Prvog svetskog rata. Beograd: Srpska akademija nauka i
umetnosti.
5. Jukić, S.(2000). Kvalitet nastave zabrinjava, Pedagogija, br. 34, Beograd.
6. Jurić, V. (1977). Metodika rada školskog pedagoga. Zagreb: Pedagoško-knji-
ževni zbor.
7. Krnjaja, Ž., Pavlović Breneselović, D. (2013). Gde stanuje kvalitet. Politike
građenja kvaliteta u predškolskom vaspitanju I. Beograd: Institut za pedagogi-
ju i andragogiju.
8. Mušović, Ejup., Vujović, S. (1992). Džamije u Novom Pazaru.Beograd: Re-
publički zavod za zaštitu spomenika kulture Beograd., D.D.Slovo. Kraljevo:
Zavod za zaštitu spomenika kulture Kraljevo.
9. Nedović, V. (1956). Leksičko blago sandžačkog djeteta. Pedagoški rad br.8,
418-436. Zagreb.
10. Nedović, V. (1964). Planiranje razvoja školstva. Nastava i vaspitanje br.12.
Beograd.
11. Nedović, V. (1969). Struktura porodice i obim znanja učenika. Nastava i vas
pitanje br. 3. Beograd.
12. Selmanović, S. (2001). Sjeničke osnovne škole pred izazovom reforme, Opre-
mljenost ispod normativa. Prosvetni pregled. Beograd.
13. Šehović, S. (2000). Mreža osnovnih škola i obrazovanje. Tutin: Dersan.
14. Vilotijević, M. (1992). Vrednovanje pedagoškog rada u školi. Beograd: Nauč-
na knjiga.
15. Vilotijević, M. (1993). Organizacija i rukovođenje školom. Beograd: Naučna
knjiga.
16. Vilotijević, M. (2005). Promenama do kvalitetne škole. Beograd: Zajednica
učiteljskih fakulteta Srbije.
17. Vlahović, B. (1987). Školska medijateka. Beograd: Nova prosveta.
18. Vlahović, B. (1996). Upravljanje inovacijama u obrazovanju.Beograd:Učitelj-
ski fakultet.
19. Vudhed, M. (2012). Različite perspektive o ranom detinjstvu: teorija,istraživa
nje i politika. Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakul-
teta u Beogradu i Centar za interaktivnu pedagogiju.