Page 160 - NOVOPAZARSKI ZBORNIK 44-2021
P. 160

160      У. Ђорђевић, Отомански текстил у српском сликарству XVI и XVII века...


               18.  Матић, М. (2019). Одевање и идентитет: представе ктитора Мирјана у
                   српском сликарству XVI и XVII века. У Зборник 15 (19–27). Београд: Му-
                   зеј примењене уметности.
               19.  Павловић, Д. (2012). Зидно сликарство градачког католикона: попис фре-
                   сака  и  запажања  о  појединим  програмским  особеностима.  Зограф  36,
                   89–108. Београд: Институт за историју уметности.
               20.  Петковић, С. (1965). Зидно сликарство а подручју Пећке патријаршије
                   1557–1614. Нови Сад: Матица српска.
               21.  Петковић, С. (1995). Српска уметност у XVI и XVII веку. Београд: Српска
                   књижевна задруга.
               22.  Поповић, Б. (2020). Српска средњовековна владарска и властеска ношња.
                   Београд: Музеј Српске православне цркве.
               23.  Premović,  M.  (2015).  Trgovački  putevi  i  trgovina  u  Srednjem  i  Donjem
                   Polimlju u srednjem veku, 693 – 713. Acta Histriae 23, 4. Koper: Zgodovinsko
                   društvo za južno Primorsko.
               24.  Радојковић, Б. и Стојановић, Д. (1969). Примењена уметност код Срба
                   под Турцима, Српска православна црква 1219–1969, Споменица о 750-го-
                   дишњици  аутокефалности,  ур.  Лаврентије,  Трифуновић,  204–208.  Бео-
                   град: Свети архијерејски синод Српске православне цркве, Беографски
                   графички завод.
               25.  Самарџић, Р. (1987). Милешева и обнова српске цркве (1557). Милешева
                   у историји српског народа, Научни скуп поводом седам и по векова по­
                   стојања, ур. Војислав Ђурић, 187–194. Београд: Српска академија наука
                   и уметности.
               26.  Серафимова, А. (2013). Нова власт – друга вера – прилог проучавању ис-
                   ламских утицаја на поствизантијску уметност. Саопштења XLV, 165 –
                   178. Београд: Републички завод за заштиту споменика културе.
               27.  Слијепчевић, Ђ. (2002). Историја српске православне цркве I. Београд: ЈПЈ.
               28.  Стародубцев, Т. (2012). Сакос црквених достојанственика у средњовеков-
                   ној Србији. Византолошке теме Византолошки свет на Балкану књ. 2,
                   ур. Бојана Крсмановић, Љубомир Максимовић, Радивопј Радић, 523–550.
                   Београд: Византолошки институт САНУ.
               29.  Стојановић,  Д.  (2005).  Црквени  текстил  од  средине  XV  до  краја  XVII
                   века. У Зборник I (9–44). Београд: Музеј примењенe уметности.
               30.  Ћоровић, В. (2007). Историја Срба. Ниш: Талија.
               31.  Филиповић, С. М. и Мазалић, Ђ. (1951). Црква Ломница у Босни. Споменик
                   САНУ CI, 142–151. Београд: Српска академија наука и уметности.
               32.  Цветковић, Б. (1997). Герасимов запис и ктитори Каленића. Саопштење
                   29, 107–123. Београд: Републички завод за заштиту споменика културе.
               33.  Цурк, Ф. (2005). О Јефимијином везу. Ниш и Византија III, ур. Миша
                   Ракоција, 435–466. Ниш: Град Ниш, Универзитет у Нишу, Православна
                   епархија нишка, Нишки културни центар.
   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165